- واکنش اسطوره فوتبال ایران به زلزله خوی + عکس
- برگزاری ۷۴ عنوان نمایشگاهی توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سال ۱۴۰۱
- افتتاح ۱۲ پروژه عشایری در فارس به مناسبت دهه فجر
- آغاز به کار نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته و مادر، نوزاد و کودک در شیراز
- ۷ پروژه گردشگری در استان فارس به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود
- پیشبینی وام بلاعوض مسکن برای خانوادههای کم درآمد – تابناک
- انتخاب مکان مورد تایید تجمعات مردمی مطالبه ای جدی و عمومی است
- اختیاری بودن خرید کالا در کالابرگ الکترونیکی – تابناک
- توزیع گوشت ارزان در میادین میوه و تره بار
- برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در یکصد مسجد محله های شیراز
- کسب مقام نخست توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس در حوزه HSEE از سوی وزارت صمت
- برگزاری همایش بزرگ دارابی و زرین دشتی های مقیم تهران با حضور مقامات کشوری
- دستور رئیسجمهور برای تخفیف ۷۰ درصدی در قبض گاز – تابناک
- گره پیچ خورده عرضه خودرو در بورس / بازار ۸ بهمن چطور پیش بینی می شود؟
- تاکید شورای عالی بورس بر ادامه عرضه خودرو – تابناک
پرواز جام جهانی هست، تقاضا نیست
به گزارش پایگاه خبری طلوع اقتصاد،
با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی فوتبال، اخبار این تورنمنت خبری هم بیشتر شنیده میشود و حالا با گذشت چند ماه از زمانی که مسئولان وزارت راه و شهرسازی روشهای مختلف را برای سفر از ایران به قطر اعلام کرده بودند، حالا به نظر میرسد کمبود تقاضا در این زمینه باعث شده روشهای پیشنهادی به تعداد محدودی پرواز کاهش یابد.
در حالی که در ماههای گذشته اعلام شده بود مقرر شده تا پروازهایی از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به قطر برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته شود، اکنون اعلام شده که این پروازها از مبداهای تهران، شیراز، لار و لامرد انجام میشود، در حالی که پروازهای شیراز و لار جزو پروازهای همیشگی ایران به قطر است.
پیش از این هم حسن خوشخو -معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری- درباره اضافه شدن ایرلاینهای دیگر بهجز ایرانایر برای پروازهای جام جهانی، گفته بود: اینطور به نظر میرسد که تقاضا برای بلیت روی سیستمها مشهود نیست و هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده است، اما ما بهعنوان سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای هر شهری که ایرلاینها درخواست دهند، هیچ محدودیتی نداریم.
بیشتر بخوانید:
برای دیدن و مطالعه دیگر اخبار حوزه اقتصادی اینجا کلیک کنید
البته مقصود اسعدی سامانی -دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی- درباره اینکه با حضور در کیش چطور میتوان برای تماشای بازیها به قطر رفت، هم گفته بود: امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا در صورت تقاضا بهصورت محدود با ۱۵۰ مسافر، هر یک ساعت یک پرواز به دوحه انجام شود؛ البته در حال حاضر ترمینال خارجی این جزیره هم پاسخگوی دو هواپیمای همزمان نیست و امکانات زیرساختهایش آماده نشده است.

محمد محمدیبخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- نیز به تازگی درباره پروازهای جام جهانی گفت که ۸۴ پرواز ایرانایر و ۱۹۸ قطر ایرویز از شش شهر ایران هماهنگ شده که مبداهای کیش، لامرد و تهران با ایرانایر و مبداهای مشهد، اصفهان و کیش با قطر ایرویز خواهد بود.
با وجود این و در حالی که سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرده که محدودیتی در پروازهای ایران به قطر نیست، به نظر میرسد تماشاگران ایرانی آنطور که باید از بازیها استقبال نکرده و کمبود تقاضا باعث شده شهرهای پروازی کاهش یابد و پروازهای آتی هم مشروط به درخواستهای متقاضیان خواهد بود.
- رادیو مجازی اتاق ایران – ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
- تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری مطالبات سازمانهای نظام مهندسی
- سیاستهای تجاری چین به سمت آزادسازی و نرمش با جهان تغییر میکند؟
- چگونه از بانکها ارز بخریم؟
- صادرات کالاهای ایرانی ۳.۵ برابر ارزانتر از متوسط کالاهای وارداتی
- راهاندازی بازار خاموشی، به کنترل عرضه و تقاضای برق کمک میکند
- قیمتگذاری دستوری عامل کاهش تعداد واحدهای لبنی
- منابع حاصل از مولدسازی، نباید تامینکننده بودجه جاری کشور باشد
- وضعیت بررسی و تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس
- سه انحراف خصوصیسازی در لایحه بودجه ۱۴۰۲